TRAVEL AND DISCOVER: FILM Z BUDAPESZTU
July 19, 2016

Przychodzę do Was jeszcze z krótkim filmikiem z Budapesztu. Miesiąc temu z grupką wspaniałych ludzi wybrałam się na kilkanaście godzin do Budapesztu. Wielu z Was pytało o konkretniejsze informacje, typu ceny przejazdu itp. Także przyszedł czas i o tym napisać.
Także sam przejazd Polskim busem do Budapesztu z Krakowa wyniósł na jedną osobę 40zł w dwie strony. Każdy z nas zabrał ze sobą pewną sumę pieniędzy, ale klarowało się to w granicach 70zł. Na miejscu warto od razu kupić bilet całodobowy, który wyniósł na jedną osobę 1000 forintów, czyli niecałe 10zł. Dlaczego tak tanio, otóż jeśli podróżujecie w więcej niż 4 osoby, warto pytać o zniżki. W naszym przypadku było nas sześciu także obowiązywała nas zniżka dla grup. Nie wchodząc do żadnych muzeów i tego typu miejsc zaoszczędziliśmy trochę pieniędzy, ale uwierzcie, że nasz wypad na tym nie stracił. Dodatkowo zrezygnowaliśmy z noclegu, także i te koszty ominęliśmy. Będąc w Budapeszcie od 5 rano i mając powrót o 6 rano następnego dnia, jesteśmy w stanie przetrwać bez noclegu, a z grupką odpowiednich osób znajdziecie zajęcie na całą noc!

1. to na pewno emocjonujące, a całą noc nie spać to pewnie w drodze powrotnej sen był:)

2. Nigdy nie byłam w Budapeszcie. ;) Z miłą chęcią obejrzę filmik i również zostawię coś po sobie na yt! ;D

3. Budapeszt jest piękny! Moim zdaniem to jedna z najpiękniejszych stolic w Europie.

4. Budapeszt to najpiękniejsza stolica jaką widziałam. Tanio wam wyszedł ten wyjazd. U mnie najtańszy wyjazd na Węgry (piszę najtańszy, bo byłam tam parę razy), kosztował 300 zł i był na 5 dni. Myślę, że to na prawdę tanio, a tyle kosztował, bo to była wymiana zagraniczna.

5. Super wyprawa. No, ja zwykle do muzeów także nie zaglądam, no oczywiście z jakimiś wyjątkami, czasem po protu warto. Ale kiedy jestem gdzieś przez krótki czas, nie 'marnuję ' na to czasu :P
    justmajka.blogspot.com

6. Nigdy nie byłam w Budapeszcie, ale muszę tam pojechać, bo oczarowałaś mnie zdjęciami z poprzednich postów. ;)
    ______________
    pisane-atramentem.blogspot.com

7. Kolejny raz słyszę o Budapeszcie. O tym mieście czytałam tylko na blogach i zdziwiło mnie, ze tak wiele osób te miasto odwiedza. Skoro Budapeszt cieszy się taką popularnością to może zagłębię się w ten temat :D
    Littleredcherrysmile click

8. Jak na 24 godzinna wycieczkę to film wypadł świetnie :) myślę że wykorzystaliście taką wycieczkę w 100% :)

9. O wow, wspaniały filmik i wycieczka :)
    Fajnie, że mogliście tam pojechać i zobaczyć to miasto.

10. Musiało być świetnie! Bardzo fajne ujęcia w filmiku♥

Buziaki♥ zyciedlapasji

11. Wycieczka musiała bardzo udana! Świetny filmik :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

12. Po filmiku widać, że wycieczka musiała być udana ^^ Budapeszt jest naprawdę pięknym miastem.
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

13. tani przejazd! aż kusi taki trip :)

14. Kurcze, ale tanio! Z chęcią wybrałabym się do Budapesztu. ;)

Mój blog - KLIK

15. bardzo przyjemnie się oglądało, uwielbiam filmową dokumentację z podróży :) na dodatek w Budapeszcie spędziłam niesttey tylko 30 min swojego życia i nie miałam czasu nic zwiedzić, więc tym bardziej się cieszę, że obejrzałam :D

16. Excellent post (as always)!Thank you very much :)

17. To faktycznie całość nie wyniosła zbyt wiele. Z chęcią zobaczyłabym więcej zdjęć z tego miasta :)

18. hm.. byłam w Budapeszcie na 2 dni i uważam to za mało.. :)
    Ale widzę, że 1 dzień też wykorzystaliście obficie ;)

19. O jejku, jak pięknie! :) W Budapeszcie nigdy nie byłam, ale kiedyś zwiedzę cały świat, wiec na pewno zaglądnę i tam :) Przyjemnie ogląda się zdjęcia :) Naprawdę są miłe dla oka i aż chce się tam być!

20. Tak mi się marzy wybrać do Budapesztu!

21. Bardzo ekonomiczna wycieczka, piękne zdjęcia :-)

22. ale super pomysł z szybka i tanią wycieczką:)

23. wooow cudo zdjęcia lece oglądać filmik :D

24. ale piękne miejsce;) zazdroszcze wyjazdu;\

25. bardzo fajny filmik, piękne jest to miasto :)

26. Też bym się tam kiedyś chętnie wybrała.