JASTARNIA



Każda okazja do podróżowania jest dobra. Nawet jeśli w grę wchodzi zaliczenie z uczelni. Wydawało mi się, ze lepiej jest pojechać nad morze do Jastarni niż siedzieć w Katowicach i wybrać przedmiot zaliczeniowy np. kajakarstwo czy rower. Wybrałam windsurfing. W sumie to wybór na ten sport padł tylko i wyłącznie dlatego, że wiązało się  to z parodniowym wypadem nad morze. Niestety z powodu złamanego żebra nie byłam w stanie uczestniczyć we wszystkich zajęciach i z Windsurfingu jestem dobra, ale tylko w teorii, to wyjazd mogę zaliczyć do udanych. Prócz samej Jastarni,udało się wyskoczyć ostatniego dnia do Sopotu, co było najlepszą decyzją podczas tego wyjazdu!
Sama Jastarnia jest bardzo ładnym miastem, ale trafiliśmy na taki czas, gdzie większość lokali, sklepów było pozamykane, czyli nie było jeszcze sezonu. Więcej moge napisać na temat Sopotu. Byłam w tym mieście już drugi raz i ponownie zrobił na mnie wrażenie i nie mam na myśli tylko samego mola. I to właśnie w Sopocie w knajpce " Śliwka w kompot" zjadłam moją pierwszą w życiu rybę nad morzem!






Za zdjęcia dziękuję Michałowi i Karolince! :)











Komentarze

  1. Czasem, poza sezonem ,można zobaczyć rzeczy na które zwykle nie zwracamy uwagi. Bardzo fajne zdjęcia :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie spędziłaś czas :-) nigdy nie próbowałam windsurfingu, bo ze mnie taka trochę sierota jest ;-)

    xxPamolina
    www.pamolina.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia są super :) A i pogoda wygląda na przyjemną

    OdpowiedzUsuń
  4. Thanks a lot :D

    OMG this is amazing :D I want to try :D

    NEW TIPS POST | Choose the IDEAL FACIAL SUNSCREEN for your SKIN :o
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  5. czasem takie wypady poza sezonem są lepsze ;) unika się wtedy tłumów, a zabawa jak widać i tak była przednia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Każda aktywnośc fizyczna jest jak najbardziej wskazana, a nad morzem przed sezonem mniej ludzi, więc bez tłumów. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zdjęcia! Ja jeszcze nie miałam okazji się tam wybrać, ale teraz będzie trochę wolnego czasu. Sesja juz na szczęście za mną. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zdjęcia takie wyjazdy są świetne w Jastarni nie byłam nigdy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Morze poza sezonem kocham najbardziej :) świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazdroszczę! Kurczę, kiedyś muszę spróbować zabawy z żaglem. :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz